Sunday, August 1, 2010

yummmmmyyyy....



Firstly,my mom ask to my sister to open website secret recipe... my dad da senyum2 da..aq mcm agk bluurr mse 2..aq eangt kn my mom sje je nk tgk2 menu kt website 2..
then,my mom say "kaq chik,ckp kt adeq2 sroh plih flavor kek y berkenan.mama,blanje kek ari nie"...dlm atie aq berteriak" yaaaaahooooo"...hehehe..(~today is my lucky day~)


aq pown cri la flavor y aq berkenan d atie..
bnyk sgt la flavor wt kn aq keliru..xtw y mne 1 nk plih..
lastly,i choose black forest cake..
i hope it is good choice 4 me..hehehe..
when,i open my cake box...
WOW!!!wow!!
x sbar2 aq nk mkn kek 2..
ooooppppssss!!!
jgn lupe ea cik aisya bce doa dlu....(~tnde syukur kpd-NYA)
hehehe...
base la..aq lw bab2 mkn nie mmg no 1..hahaha..
1 suapn...~~aq rse mcm kek coklet 2 mix with cheery segar je...ermmm..btol2 mantap..
xnyesal aq plih flavor tue..hehehe..

my sibling plih flavor y len dri aq..
bley tahan jgax rsenye..smuenye sdap2 belaka...

ps da abes mkn,aq says thnk u to my mom cz sudi blnje kami smue.. :v



~~nie rupe kek aq oder dlm menu~~




~~nie kek y aq da mkn~~
>_<

>bleh la 2..lbey krg sme la jgax kn antare pic dlm menu n dpan mte < okey2....ckup utk arie nie ea..tata..

No comments:

Post a Comment