Thursday, May 26, 2011

~~~kambing masuk kmpung....bekkkkk...bekkkk..bekkk~~kihx3..~~~



-Pd petang nie,aku teruje sgt2 ble mom aku mengajak aku join senam aerobic di stadium UTM y bru dibina….slame nie aku dpat tgk bayangan stadium itu je ble menyusuri lebuhraya ke Kulai sebelah kiri…pd ptg nie aku telah menjejakkn kaki aku kt stadium 2….here I come…..~~~!!!!..kihx3..

Perasaan aku??xbleh nk ckp la kn..over pown ad jgax…~~hahahaha..

Ketua bahagian ofis mom aku mmberitahu sbb knp ptg nie stadium ini bleh digunakan kerana nk testing guna stadium bru ni (~mne la tw kn tbe2 ad kerosakkan di luar jangkaan~)….then, dpt menjalankan aktiviti senam aerobic nie..Selain itu,ad perlawanan silaturahim bola sepak (~utk kaum adam je ea..kaum hawa menonton je ea..>_<..)….klu tidak,dikenakan byaran jika ingin masuk stadium nie…

Melihat keluasan stadium ni..aku anggarkan berpuluh-puluh ribu penonton bleh dimuatkan..sbb luas sgt2..hehehe..(~pd pandangn aku la kn..~~)

~padangan sudut di hadapan stadium~~

~di tract larian…~

~papan tanda didlm stadium~

~keluasan padang di dalam stadium~

~pandangan di luar berhadapan dgn stadium~

-Slps abes senam aerobic tu,kami (~aku,mom aku n adek aku~) pergi meninjau2 keadaan sekeliling stadium tersebut…kami meninjau sehingga di bahagian kolam renang… first sight,terase kagum di dlm hati ini…melihat keluasan kolam renang y telah dibahagikan kpd 2 bahagian…sblah kanan utk acara lompatan bg perenang..dan sblh kiri pula,acara selain acara lompatan..

~pandangan di sudut hadapan kolam renang…~

~bahagian sebelah kanan~

~papan tanda…~~

-slps penat mninjau2,kami pun pulang dgn perasaan y sungguh seronok wlaupown sedikit keletihan menimpa…hehehehe..~~>_<


~sebagai kenangan~

No comments:

Post a Comment