Saturday, October 8, 2011

DO NOT WASTE TIME.....~~


~~kegembiraan y sukar digambarkan bersama kaum keluarga....~~


Do not waste time..~~~!!
nie la tjuk enry aku kali ini...hidup aku kali ini sangat "buzy" sebagai seorang penuntut ilmu yang mencari ilmu y hakiki dan diredhai-NYA...
minggu nie aku kne buat persiapan utk menduduki "final exam"...y bermula pada minggu depannye..
pada minggu ini juga,aku kena pergi ke penang kerana ada urusan silaturrahim....
makkk aiii...mcm mne ea aku nk bhagikan mase aku antare urusan di penang dengan nk prepare utk final exam...???~~~
hanya Allah sahaje y Maha Mengetahui apa y berlaku pada hambanya y lemah ini...
bkan niat dihati nk merungut ap y telah ditetapkn oleh-Nya..cume ingin mmberi semangat kepada hati dan diri ini supaye teruskan hidup...jgan mudah ptus asa...di setiap dugaan n cabaran y terjadi kte mampu laluinye kerana Allah ada disamping kita n mengetahui nawaitu kita...

Pde mnggu nie aq bley la focus kn pada study aku krane aq g penang pada hari khamis..e2 pown flight aku pada pkul 12.00 tghari...sempat la aku selak2 buku lg...
aku pulang ke jb pada hari selasa minggu depannye dan terus insyaallah petangnya aku menduduki peperiksaan...Ya Allah semoge aku diberi kekuatan dan kesihatan dalam menduduki final exam ni ea..serta hati y tenang ketika menjawab soalan....~~Ammminnnn Ya ROBB...
>_<



A003
Dia lah yang telah mengaturkan kejadian tujuh petala langit yang berlapis-lapis; engkau tidak dapat melihat pada ciptaan Allah Yang Maha Pemurah itu sebarang keadaan yang tidak seimbang dan tidak munasabah; (jika engkau ragu-ragu) maka ulangilah pandangan - (mu) - dapatkah engkau melihat sebarang kecacatan?

(surah al-mulk)

No comments:

Post a Comment