Tuesday, July 12, 2011

ASAM PEDAS ANI...????

10 Julai 2011

Tanpe dirancang....aku sekeluarge pergi mhantar adik aku ke asramanya y bertempat di Parit Raja,Batu Pahat...kami bertolak dr rumah pd pkul 10.30 pagi...sudah jadi kebiasaan kami semue bertolak pd pagi jika tiada masalah...

Kami tibe di batu phat dlm pkul 11.30 pg...awal plax kami tibe..Allah mmpermudahkan perjalanan kami sekeluarga...terime kasih ats nikmat-MU....tbe2 mom aku suggest nk pergi lunch kt ASAM PEDAS ANI... kwn mom aku y rekemen kn..dad aku pown drive mnuju kt sne...setibe perjalanan ke sana... ujan lebat mnuruni seiring dengan pjalanan kami sekeluarge...

Tbe di Asam Pedas Ani tepat pukul 12 tengahari...perut aku telah bkeroncong nie....
Sedap mkn mknn pnas2 nie ble waktu ujan...terutamanye mkn mknn favourite aku ikan masak asam pedas ngn kangkung msak belacan...fuuhhh~~~~...btul2 terangkat tu..
aku mkan tanpa memandang org sekeliling aku...usai mkn,aku minum segelas teh tarik bg mhilangkan haus ditekak...ermmmmm...lega rsenye...

Usai mkn,kami hantar adikku ke asramanye semula....lega atie aku ble melihat adik aku gembira sbb kami dapat mluangkan mase bersamenye sebelum antarnye pulang ke asramanya...
semoge Allah mmpermudahkn adikku menuntut ilmu terutamanye ilmu Allah...ilmu y hakiki...
AMIIIINNNNN...~~~



~papan tande~

~kuah asam pedas diasingkan~

No comments:

Post a Comment