Tuesday, July 12, 2011

~~telah bertukar wajah....~~

9 Julai 2011

Apa kbar smue....????okey...kali nie aku excited sgt2 nk tulis entry baru nie...aku nk y'all tahu bhawe surau y berade di Plaza Angsana,Johor Bharu (klik je) telah siap di renovated....

Surau y baru siap itu sgt selesa bg para muslimin utk menunaikan solat ....
First time aku melangkah msuk ke ruangn surau....~~~woooooowwww...~~aku teruje sgt dngan keindahan surau tersebut dengan berkonsepkan moden ....

Jadi kpde y'all y xpergi lagi....ringan2 kn bdn la ea menuju ke sana...~~~>_<


~bukti pembaharuan...~~





*kepade insan y telah mnyumbang ke ats pembaharuan surau tersebut:
Ya Allah...ko berkatila idup hambamu ini spye hambamu ini tenang dan tabah dlm mnempuh sgale onak y melanda...Ya Allah..ko sucikan hati hambamu ini selaras dengn landasan-Mu...Ya Allah...ko bglah kemudahan dthadap hambamu ini agar mudah menunaikan suruhan-Mu...Ya Allah..hnye ko shje y mngetahui ap y tersirat n tersurat dlm takdirku ini....aku bersyukur ats nikmat y telah ko kurniakn Ya Allah..supaye hambamu ini berade di naungan-Mu Ya Allah...Aminnnnn Ya robbil'alamin...~~

No comments:

Post a Comment